Witaj

Wpisz swoją datę urodzenia

Musisz mieć ukończone 18 lat, aby korzystać z tej strony
Niepoprawny format daty, spróbuj jeszcze raz.

Musisz mieć ukończone 18 aby korzystać z tej strony

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookies, które mogą być zapisywane na twardym dysku Twojego komputera. Wpisując swoją datę urodzenia wyrażasz zgodę na wykorzystywanie jej przez pliki cookies. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dokumencie PDF.

Wszystkie materiały są przeznaczone jedynie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, nie należy ich przekazywać ani udostępniać osobom poniżej 18 lat.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich

Napisz do nas na

lub wyślij swoją wiadomość

Lechendy czerpią
energię z wiatru!

Lech Premium, dzięki współpracy z Innogy, przechodzi na energię elektryczną pochodzącą z wiatru! To przełom na polskim rynku produkcyjnym – energia wiatrowa jeszcze nigdy na tak wielką skalę nie zasilała przemysłu.

Kompania Piwowarska podpisała umowę z innogy na zakup energii pochodzącej w 100% z odnawialnych źródeł energii. Od tego roku Lech Browary Wielkopolski będą korzystać z energii elektrycznej produkowanej przez polską farmę wiatrową innogy Nowy Staw. Kontrakt jest ważny przez 10 lat – od 2020 do 2029 r. Od początku współpracy do Kompanii Piwowarskiej ma być dostarczane 30 gigawatogodzin rocznie. Jednak to dopiero początek ekologicznych zmian! Kompania Piwowarska zakłada, że do końca 2020 roku osiągnie ok. 40% udziału energii elektrycznej wykorzystywanej przez browary ze źródeł odnawialnych, a do końca 2021 roku planuje przejść w 100% na OZE.

Promowanie ekologicznych postaw szczególnie bliskie jest marce Lech, która od lat inspiruje konsumentów w tym obszarze. Prowadzi szereg aktywności, które mają pozytywny wpływ na środowisko: od realizacji programu CSR, po organizację zbiórek śmieci i wymianę kubków na wielorazowe podczas festiwali. Wybór odnawialnych źródeł energii podczas produkcji jest kolejnym, naturalnym krokiem marki. Informacje o współpracy znajdziemy na butelkach i puszkach 500 ml, a niebawem informacja pojawi się na wszystkich opakowaniach i w komunikacji Lecha.